Negocjacje

“Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true strength” - Musashi Miyamoto
Czytaj więcej

Negocjacje

Skuteczne negocjacje bazują na umiejętności rozpoznawania potrzeb stron, ich wzajemnym powiązaniu lub kompromisie. Rzeczywiste potrzeby stron zwykle są niejawne i mogą znaczenie odbiegać od zgłaszanych interesów i celów, które są tylko pewnymi pomysłami na zaspokojenie tych potrzeb. Potrzeby ludzkie i firmowe znacznie się różnią, dlatego żeby nie popełniać błędów w trakcie negocjacji, odczytując zachowania innych ludzi przez pryzmat swoich własnych potrzeb, warto nabyć umiejętność odczytywania różnych, nawet antagonistycznych potrzeb wynikających ze specyfiki innego biznesu, obszaru działań, kultury, charakteru i intelektu stron. To właśnie one najczęściej decydują o sukcesie w negocjacjach i porozumieniu się stron. 

Dążeniem każdej osoby przystępującej do negocjacji powinno być osiągnięcie takiego stanu rzeczy, który bez przeprowadzenia rozmów i wzajemnych ustępstw nie byłby możliwy do osiągnięcia. Negocjacje to proces, w którym dwie strony o częściowo rozbieżnych, a częściowo zbieżnych interesach dążą do osiągnięcia porozumienia. Zapraszamy na warsztaty i szkolenia jeśli zamierzasz przygotować i wzmocnić  Strategie Negocjacyjne w temacie konkretnych negocjacji biznesowych managerów. Główny czynnik to przewaga biznesowa, korzyść finansowa na przykład zdobycie kontraktu, klienta, dobrego pracownika, opracowanie harmonogramu dostaw towarów i usług, uzgodnienie dotyczące usług, jakości i ceny produktu itp.

Nasza oferta jest skierowana do firm i managerów zainteresowanych osiąganiem takich celów jak:

  • Wypracowywanie przewagi konkurencyjnej w swoim obszarze biznesowym
  • Wzmocnienie umiejętności elastycznego stosowania strategii i technik negocjacyjnych w zależności od kontekstu i celu negocjacji
  • Zwiększanie swoich szans na powodzenie w negocjacjach w biznesie poprzez dobrą znajomość zasad, technik negocjacyjnych i technik wpływu na drugą stronę
  • Przygotowanie się skutecznie do różnych etapów negocjacji z kontrahentem
  • Przeanalizowanie drugiej strony i dopasowanie odpowiedniego podejścia i technik do różnych Typów Klientów i Osobowości
  • Wiedzieć i umieć jak zareagować na Techniki Wpływu Społecznego i Psycho-Manipulacje ze strony partnerów biznesowych, wyznaczać granice stronom
  • Rozwijanie kompetencji analitycznych, ułatwiających racjonalną ocenę sytuacji negocjacyjnej
  • Wzmacnianie umiejętności interpersonalnych, budowanie skutecznego kontaktu oraz dochodzenie do właściwego porozumienia
  • Przygotowanie się emocjonalne do trudnych sytuacji negocjacyjnych, udoskonalenie umiejętności pokonywania impasów, barier i blokerów
  • Budowanie siły negocjatora poprzez pracę nad mową ciała i technikami komunikacji
  • Poznanie lepiej potrzeb i perspektyw drugiej strony poprzez poznanie kontekstu biznesowego, prawnego, społecznego i politycznego złożonych procesów negocjacyjnych
  • Pozyskanie dystansu niezbędnego do pracy nad własnymi obszarami do zmiany w zakresie kompetencji negocjacyjnych
  • Poznawanie i rozumienie wzajemne, spojrzenie na motywacje, budowanie odpowiednio współpracy, relacji właściwego kontaktu
  • Rozpoznawanie, co klient myśli, czuje, co go motywuje i czego potrzebuje do sukcesu negocjacyjnego
  • Pomaganie klientom i kontrahentom w kształtowaniu celów, bieżącemu weryfikowaniu i usprawniania możliwości współdziałania

Szkolenia i Warsztaty prowadzone są przez doświadczonych praktyków, oparte na inspirujących przypadkach biznesowych, oferujące szeroką gamę narzędzi i modeli negocjacyjnych możliwych od razu do zastosowania.

Napisz do nas

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania większej ilości informacji.

    Zadzwoń do nas

    mobile 505 571 213

    Napisz do nas

    kontakt@protagonist.pl

    Nasze lokalizacje

    Biuro Warszawa ul. Dedala 6/14, 03-982
    Biuro Rzeszów ul. Podwisłocze 35/11, 35-309