Negocjacje
Skuteczne negocjacje bazują na umiejętności rozpoznawania potrzeb stron, ich wzajemnym powiązaniu lub kompromisie. Rzeczywiste potrzeby stron zwykle są niejawne i mogą znaczenie odbiegać od zgłaszanych interesów i celów, które są tylko pewnymi pomysłami na zaspokojenie tych potrzeb. Potrzeby ludzkie i firmowe znacznie się różnią, dlatego żeby nie popełniać błędów w trakcie negocjacji, odczytując zachowania innych ludzi przez pryzmat swoich własnych potrzeb, warto nabyć umiejętność odczytywania różnych, nawet antagonistycznych potrzeb wynikających ze specyfiki innego biznesu, obszaru działań, kultury, charakteru i intelektu stron. To właśnie one najczęściej decydują o sukcesie w negocjacjach i porozumieniu się stron.
Dążeniem każdej osoby przystępującej do negocjacji powinno być osiągnięcie takiego stanu rzeczy, który bez przeprowadzenia rozmów i wzajemnych ustępstw nie byłby możliwy do osiągnięcia. Negocjacje to proces, w którym dwie strony o częściowo rozbieżnych, a częściowo zbieżnych interesach dążą do osiągnięcia porozumienia. Zapraszamy na warsztaty i szkolenia jeśli zamierzasz przygotować i wzmocnić Strategie Negocjacyjne w temacie konkretnych negocjacji biznesowych managerów. Główny czynnik to przewaga biznesowa, korzyść finansowa na przykład zdobycie kontraktu, klienta, dobrego pracownika, opracowanie harmonogramu dostaw towarów i usług, uzgodnienie dotyczące usług, jakości i ceny produktu itp.
Nasza oferta jest skierowana do firm i managerów zainteresowanych osiąganiem takich celów jak:
- Wypracowywanie przewagi konkurencyjnej w swoim obszarze biznesowym
- Wzmocnienie umiejętności elastycznego stosowania strategii i technik negocjacyjnych w zależności od kontekstu i celu negocjacji
- Zwiększanie swoich szans na powodzenie w negocjacjach w biznesie poprzez dobrą znajomość zasad, technik negocjacyjnych i technik wpływu na drugą stronę
- Przygotowanie się skutecznie do różnych etapów negocjacji z kontrahentem
- Przeanalizowanie drugiej strony i dopasowanie odpowiedniego podejścia i technik do różnych Typów Klientów i Osobowości
- Wiedzieć i umieć jak zareagować na Techniki Wpływu Społecznego i Psycho-Manipulacje ze strony partnerów biznesowych, wyznaczać granice stronom
- Rozwijanie kompetencji analitycznych, ułatwiających racjonalną ocenę sytuacji negocjacyjnej
- Wzmacnianie umiejętności interpersonalnych, budowanie skutecznego kontaktu oraz dochodzenie do właściwego porozumienia
- Przygotowanie się emocjonalne do trudnych sytuacji negocjacyjnych, udoskonalenie umiejętności pokonywania impasów, barier i blokerów
- Budowanie siły negocjatora poprzez pracę nad mową ciała i technikami komunikacji
- Poznanie lepiej potrzeb i perspektyw drugiej strony poprzez poznanie kontekstu biznesowego, prawnego, społecznego i politycznego złożonych procesów negocjacyjnych
- Pozyskanie dystansu niezbędnego do pracy nad własnymi obszarami do zmiany w zakresie kompetencji negocjacyjnych
- Poznawanie i rozumienie wzajemne, spojrzenie na motywacje, budowanie odpowiednio współpracy, relacji właściwego kontaktu
- Rozpoznawanie, co klient myśli, czuje, co go motywuje i czego potrzebuje do sukcesu negocjacyjnego
- Pomaganie klientom i kontrahentom w kształtowaniu celów, bieżącemu weryfikowaniu i usprawniania możliwości współdziałania
Szkolenia i Warsztaty prowadzone są przez doświadczonych praktyków, oparte na inspirujących przypadkach biznesowych, oferujące szeroką gamę narzędzi i modeli negocjacyjnych możliwych od razu do zastosowania.
Napisz do nas
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania większej ilości informacji.
Zadzwoń do nas
mobile 505 571 213
Napisz do nas
kontakt@protagonist.pl
Nasze lokalizacje
Biuro Warszawa ul. Dedala 6/14, 03-982
Biuro Rzeszów ul. Podwisłocze 35/11, 35-309